(hotely, penziony, lázně, studentské koleje …prostě pro všechna ubytovací zařízení)
Víte, že housekeeping je nákladové středisko? Umíte řídit svoje náklady? Víte, kolik vás stojí jeden uklizený pokoj? Víte, co jsou tzv. časové normy na úklid pokoje a jak se s nimi dá efektivně pracovat? Podívejte se, kolik nákladových prostředků proteče za rok tímto úsekem.
- Víte, kolik vás stojí vyprání prádla na pokoj?
- Víte, jaké máte tzv. ztratné na prádle? A jaká je přijatelná ztrátovost?
- Víte, kolik je průměrně třeba počítat na obnovu prádla na rok?
- Víte, jaké prádlo si pořídit? Je výhodnější mít svoje vlastní nebo na leasing?
- Znáte svůj náklad na čisticí prostředky na 1 pokoj?
- Víte, jaké čisticí prostředky používat? Přeplácíte drahé televizní reklamy na domácí prostředky nebo chcete jít efektivní cestou, která je několikanásobně levnější a ještě k tomu účinnější…?
- Dodržujete hygienickou bezpečnost při úklidu?
- Přemýšlíte, jaké mít drobné vybavovací spotřební předměty a kosmetiku?
- Umíte si spočítat náklad na pokoj?
- Máte efektivně nastavené procesy a kroky pro jednoduchou kontrolu?
- Rozumíte pravidlům efektivního využití svých zaměstnanců? Jak je efektivně využít, ale přitom nezneužít.
- Jak s nimi pracovat, abyste byli vy i oni spokojeni...
- Máte nastavený jednotný systém úpravy pokojů, tzv. set–up?
- Využíváte opravdu efektivně tzv. zelený program a užitečné prvky ekologického přístupu? Jak moc ve skutečnosti efektivně třídíte odpad? Nepřiděláváte si zbytečné náklady?
- Renovujete své pokoje? Chcete poradit jednoduché praktické vychytávky? Aby bylo vybavení hezké, funkční, ale i praktické a v budoucnu vás zbytečně nákladově nezatěžovalo. Design versus praktičnost.
Co vlastně znamená pokojská profesionál?
- Víte, jak využít svoje zaměstnance, a přitom je nezneužívat a naopak je motivovat?
- Využíváte efektivně outsourcing? Dnes už je prakticky dostupný po celé republice…
- Kdy je výhodnější mít kmenové zaměstnance a kdy využít outsourcing?
- Děláte jednoduché srozumitelné tréninky? Víte jak na to?
- Jak jednoduše účinně komunikovat se zaměstnanci? Mluvíte jejich řečí?
- Setkali jste se s tím, že vám zaměstnanci tvrdili, že mají moc práce? Je to skutečně pravda? Umíte to objektivně posoudit?
……
V závěru systémové podpory je i komplexní proškolení zaměstnanců na míru…
…to vše nebo jednotlivě se vejde do mého záběru, kde vám mohu poradit, pomoci, nastavit, ušetřit…
Cílem profesní odborné podpory J. Vyskočilové je zajistit optimální nastavení provozu Housekeeping. Využívá k tomu své dlouholeté zkušenosti z celé řady efektivně fungujících ubytovacích zařízení a pracuje rovněž s využitím současných trendů. Umět si jednoduše řídit a kontrolovat náklady je prostě základ.
Jak podpora probíhá?
- Osobní schůzka – informace, co by kdo potřeboval z nabídky (vždy na míru)
- Načtení ubytovacího zařízení na místě
- Na základě požadavků objednavatele vypracování konkrétní nabídky včetně přesného časového harmonogramu realizace.
- Po nastavení nového systému a jeho bezprostředním vyhodnocení probíhá ještě po dobu dalších 2 měsíců podpora na dálku.
- Na základě nastavení nového systému je vhodný s časovým odstupem audit.